АТМ "Лабораторія Фіз-Патріо"
Міністерство освіти і науки України
Департамент освіти і науки
Вінницької обласної державної адміністрації
КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти»
СХВАЛЕНО на засіданні Вченої ради КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти» Протокол №__ «__»________2015р.
|
ЗАТВЕРДЖУЮ Ректор КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти» ______________ С.І. Дровозюк _______________ 2015 р. |
ПОЛОЖЕННЯ
ПРО ЛАБОРАТОРІЮ ФІЗ-ПАТРІО
факультету вищої освіти КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти»
Вінниця - 2015
1.Загальні положення
1.1. Лабораторія Фіз-Патріо, іменована надалі «Лабораторія», створюється наказом ректора КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти» (надалі академія), при кафедрі екології, природничих та математичних наук, для організації науково-методичного забезпечення навчального процесу зі студентами спеціальності «Екологія», факультету вищої освіти академії, виконання наукової роботи, підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників.
1.2. У своїй діяльності Лабораторія керується законодавством України, Статутом КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти», даним Положенням.
1.3. Лабораторія Фіз-Патріо не є юридичною особою.
1.4. Даним положенням визначається статус Лабораторії як некомерційної організації.
1.5. Майно, яким користується Лабораторія для досягнення своєї мети, знаходиться у власності КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти».
1.6. Юридична адреса Лабораторії – м. Вінниця, вул. Грушевського, 13, ауд. 33.
2. Мета та завдання Лабораторії Фіз-Патріо факультету вищої освіти КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти».
2.1. Метою діяльності Лабораторії є забезпечення студентів спеціальності «Екологія» факультету вищої освіти КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти» бази практики для формування навичок наукової, методичної та практичної діяльності:
- вдосконалення форм і методів навчання студентів спеціальності «Екологія» академії;
- зміцнення і розвиток зв'язку теорії і практики в різних галузях екологічної науки;
- забезпечення доступу представників соціально-вразливих груп суспільства до психологічної допомоги;
- формування патрыотичноъ культури студентів, учнів шкіл, педагогів та громадян;
- підготовка та навчання студентів та учнів у дусі патріотично-педагогічної етики, поваги до людей, справедливості і людської гідності;
- розширення співробітництва із шкільними навчальними закладами із активними членами громадянського суспільства, що підтримують та сприяють розвитку фізичної культури та патріотизму, з органами освіти, соціального забезпечення, державної влади і місцевого самоврядування, з волонтерами, з іншими установами та організаціями;
- впровадження в навчальний процес елементів фізичної підготовки студентів спеціальності «Екологія» та школярів до самозахисту;
- експериментальне дослідження ефективності інтерактивних методів навчання самообороні;
- створення членами лабораторії інформаційної підтримки студентів, активних членів громадянського суспільства, що підтримують та сприяють розвитку фізичної культури та патріотизму, шляхом випуску збірників наукових статей, тез, комплексів методик самооборони, патріотичного навчання та виховання особистості та ін.
2.2. Основні завдання Лабораторії STEM-освіти:
-надання студентам та учням практичних консультацій у формі проведення майстер-класів, тренінгів, семінарів з основ кіокушинкай карате та самооборони;
- проведення заходів з патріотичної просвіти та освіти населення;
- забезпечення можливості спілкування студентів під час навчального процесу з активними членами громадянського суспільства, що підтримують та сприяють розвитку фізичної культури та патріотизму, інших державних органів та органів місцевого самоврядування з питань спорту та розвитку патріотизму;
- створення ефективного механізму обміну інформацією між населенням, засобами масової інформації та Лабораторією Фізично-патріотичного виховання, що дозволить оперативно реагувати на практичні потреби громадян;
- створення місць для проходження студентами навчальної та виробничої практики;
- організація та підготовка спеціалізованих видань факультету вищої освіти академії.
2.3. Лабораторія Фізично-патріотичного виховання в міру можливості організовує практику студентів поза факультетом на базі загальноосвітніх шкіл, громадських організацій, соціальних служб у роботі з сім’ями, дітьми та молоддю, організацій та підприємств тощо.
2.4. Відповідно до мети та завдань Лабораторії вищого навчального закладу, для її повного та ефективного функціонування керівництво Лабораторії Фізично-патріотичного виховання організовує й забезпечує:
- проведення теоретичних та практичних занять із учнями та студентами за результатами діяльності Лабораторії;
- проведення патріотично-просвітницьких заходів та майстер класів із основ кіокушинкай карате та самооборони;
- підготовку і поширення публікацій для населення з актуальних питань фізично-патріотичного виховання;
- проведення науково-практичних конференцій, семінарів, тренінгів та інших заходів з актуальних питань фізично-патріотичного виховання;
- співробітництво з іншими лабораторіями фізично-патріотичного вихованняї вищих навчальних закладів України та за межами держави.
3. Матеріально-технічне забезпечення Лабораторії Фізично-патріотичного виховання
3.1. Майном Лабораторії є виділене академією приміщення, умови якого дозволяють розташувати засоби та матеріальні ресурси, необхідні для організації роботи лабораторії.
3.2. Для матеріального та технічного забезпечення діяльності Лабораторії фізично-патріотичного виховання надаються меблі, оргтехніка, комп'ютери, що дозволяють успішно працювати з базами даних, текстовими і графічними редакторами, мережею «Інтернет», телефон і т. ін., для роботи учнів та студентів, прийому громадян, зберігання літератури і документації.
4. Фінансування Лабораторії фізично-патріотичного виховання факультету вищої освіти
4.1. Фінансування Лабораторії здійснюється за рахунок коштів академії, грантів міжнародних та українських організацій, благодійних внесків громадян і організацій та інших джерел, не заборонених чинним законодавством України.
4.2. Визначене майно і кошти можуть використовуватися за цільовим призначенні тільки на потреби Лабораторії фізично-патріотичного виховання, для підтримки та заохочення студентів і викладачів, які працюють в Лабораторії.
5. Управління Лабораторією
5.1. Управління Лабораторією здійснюється відповідно до чинного законодавства України, Статуту КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти» і даним Положенням.
5.2.Структуру та чисельність співробітників Лабораторії визначає керівник вищого навчального закладу.
5.3. Загальне керівництво Лабораторії здійснює ректор КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти».
5.4. Декан факультету представляє на затвердження ректора КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти» щорічний план розвитку Лабораторії, заявки на отримання фінансування, кошторис Лабораторії.
5.5. Безпосереднє керівництво Лабораторії фізично-патріотичного виховання здійснює завідувач Лабораторії, який призначається ректором КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти» за поданням завідувача кафедри екології, природничих та математичних наук та погодженням з деканом факультету.
5.6. Завідувач Лабораторії безпосередньо організовує наукову та практичну діяльність Лабораторії.
5.7. Завідувач Лабораторії:
- підпорядковується декану факультету;
– представляє деканові факультету кандидатури співробітників Лабораторії і кандидатури студентів-практикантів;
– планує діяльність та складає звіт про діяльність Лабораторії;
– здійснює контроль за дотриманням даного Положення;
– представляє інтереси Лабораторії у взаєминах з підприємствами, організаціями і установами;
– організовує облік надання послуг Лабораторією.
6. Студент-практикант Лабораторії зобов'язаний:
- відвідувати засідання, науково-практичні семінари, тренінги, конференції, брати участь в інших заходах, що проводяться в межах роботи Лабораторії;
- постійно поглиблювати свої фахові знання та вдосконалювати професійну майстерність;
- виконувати доручені завдання з дотриманням етичних норм та правил внутрішнього розпорядку, трудової дисципліни;
- точно, вчасно й якісно виконувати рішення та вказівки керівництва Лабораторії, прийняті у межах його компетенції.
7. Співпраця Лабораторії
7.1. Діяльність Лабораторії орієнтована на широку співпрацю з активними членами громадянського суспільства, що підтримують та сприяють розвитку фізичної культури та патріотизму, установами, державними органами, органами місцевого самоврядування, а також з недержавними підприємствами, організаціями, установами в Україні і за її межами.
7.2. Співпраця Лабораторії здійснюється у формі:
– проходження практики студентів Лабораторії у вказаних організаціях;
– організації і проведенні сумісних семінарів, конференцій, тренінгів, майстер-класів і інших заходів суспільного значення;
– патріотичного виховання;
– іншої діяльності, не забороненої законодавством України.
8. Заключні положення
8.1. Зміни та доповнення справжнього Положення оформляються у новій редакції і затверджуються Вченою Радою КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти».
8.2. Дане Положення вступає в силу з моменту затвердження Вченою Радою академії.
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
АТМ "Лабораторія Фіз-Патріо" сайт:
Методичні матеріали
Для отримання Методичних матеріалів необхідно відіслати запит на поштову адресу сайту, отримати № реестрації та ввести його у якості паролю доступу на потрібній сторінці.
Metodichni_rekomendatsiyi_EkoPatrioTurne-KARATE
Metodichni_rekomendatsiyi_EkoPatrioTurne-MODELI
Матеріали
- ФЕСТИВАЛЬ "Еко-техно-Патріо" конструкцій ЕККО-техно моделей для Боулінгу, Гольфу, Дартсу та чемпіонат по стрільбі з пневмобластерів Роботами у Робо-Тирі і водними ракетами по повітряним вогняним зміям і кулям.
- Робимо озброєного робота, вело та електромобілі, Лего конструкції
- Програма "ТЕРИТОРІЯ ІННОВАЦІЙ"
- Національна фізична лабораторія Великобританії (NPL)
- Авторські творчі майстерні КВНЗ "ВАНО"
- Позашкільні навчальні заклади технічного спрямування
- Фестиваль "Hello`Viy" - містифікація по українські
- Як розділяти відходи і заробляти
- Здіймаючись до дитинства
- Соціальний гуртожиток. Беззбитковість та окупність.
- Еко-енергія
- Аккорды
- Інвестиція в правду
- - Солдат-Студент
- Генератор HTML кода для вставки на страницу
- ФЕСТИВАЛЬ УЛЮБЛЕНИХ ЗАХОПЛЕНЬ «LOVE HOBBY ETNO FEST»
- Банк добрых дел
- Дитячі розвиваючі центри м.Вінниця
- Екологічне біопаливо. Міскантус гигантеус
- Как выжить ...
- До Програми військово-патріотичного виховання - Мінмолодьспорт форма.xls
- БІРЖА - фондова, аграрна, товарна, валютна, универсальна
- - Майстерня добрих справ "Берегиня"
- Рейтинг у вигляді біржових свічок
- Калькулятори
- Как оценить развитие тенниса на територии
- Веломайстерня
- Школи Вінниці
- ZAGRAVA
- Rewarding Economy Competition
- - ПРОГРАМА з розвитку ТЕНІСУ у місті Вінниці і області
- Дорожня карта і відео проекту по розділенню відходів у навчальних закладах. Бізнес-модель
- Ігри, конкурси, майстер-класи, гуртки та інші заходи
- Інформація
- Код успіху ЕКО-сім`ї (економіка, психологія, досвід)
- Робота для молоді на літо
- Літні табори
- Документи для навчальних закладів
- Документи на конкурси
- МИ ПРАГНЕМО ЗМІН !!!
- Інтелектуальний капітал
- Розробка торгових роботів
- Громадська кафедра методології набуття позашкільних корисних навичок, знань та вмінь
- Інтерв`ю
- Календарі подій та телепрограми
- НОВИНИ з України
- Послуги
- Пускові ракетні установки, РПГ-ПН, ракети та Роботи-козаки і БПЛА
- IT-гроші з демереджем
- StarMoney
- Екологічна самооборона
- Професія. Бізнес?
- Документи проектів
- Кэмп-мероприємства, акції, конкурси
- Репортажі, ідеї, роботи
- Плани заходів по роках
- Дом финансов. Прозрачный офис финансовых услуг
- 3Кошторис на виготовлення стенду-локації у майстерні навчального закладу.
- Анонимное дистанционное управление предприятием. Мотивация.
- Палац пенсіонерів