ВІЛЬНИЙ ПРОСТІР СПІЛКУВАННЯ У ОФІСІ ПОЗИТИВНИХ ЕМОЦІЙ: Теми та час детальніше
CITE » Дошка молодого підприємця

Дошка молодого підприємця

Перелік навчальних закладів де розміщені дошки "Молодий підприємець".

1. Комунальний заклад "Гуманітарна гімназія №1 ім. М.І.Пирогова Вінницької міської ради".

За станом дошки, її информаційним наповненям моніторинговими даними та інформ-бюлетенями слідкують члени міської Ради з економічної освіти, що навчаються у навчальному закладі.

 

Члени учнівських та студентських рад з економічної освіти можуть ініціювати створення у навчальному закладі дорадчих комітетів які можуть складатись з батьків, викладачів та консультанта Ради з економічної освіти і займатимуться питаннями економічної освіти та інвестування у освіту .

 

Кемерон Герольд: Давайте виховувати дітей підприємцями

Я готовий посперечатися, що являюсь самим дурним хлопцем в цьому залі. тому що я не міг впоратися з програмою в школі. Я з нею воював. Але я дуже рано зрозумів, що я люблю гроші і я люблю бізнес і я люблю підприємництво. З мене ростили підприємця. І чим я дійсно захопився з тих пір - і я ніколи не говорив про це до сьогоднішнього дня - тобто сьогодні ви перші почуєте це, крім моєї дружини, тому що три дні тому вона запитала мене: «Про що ти будеш говорити?» І я розповів їй - це те, що, по-моєму, ми втрачаємо можливість знаходити дітей, у яких є риси підприємця. і виховувати їх або показувати їм, що бути підприємцем - це круто. Це не погана і не принижена професія, хоча так багато хто вважає.

У дитинстві у нас є мрії. І у нас є захоплення і бачення. І якимось чином всі ці речі руйнуються. І нам кажуть, що нам потрібно вчитися старанніше або сильніше концентруватися або знаходити репетитора. Мої батьки знайшли мені репетитора з французької мови, і я до сих пір відстійно говорю по-французьки. Два роки тому я був лектором з найвищим рейтингом в програмі підготовки професійних підприємців ТІМ (Технологічного інституту Массачусетсу). Там я виступав перед групами підприємців з усього світу. Коли я був у другому класі, я переміг на загальноміському змаганні з виступів, але ніхто ніколи мені не казав, «Гей, ця дитина - хороший спікер. Він не може концентруватися, але він любить спостерігати і надихати людей. »Ніхто не сказав:« Давайте знайдемо йому репетитора з ораторства »Мені сказали, що мені потрібен вчитель по предмету, в якому я повний профан.Тому, діти проявляють подібні риси. І нам потрібно їх шукати. Я вважаю, що нам треба ростити з дітей підприємців замість адвокатів. Але на жаль, шкільна система готує до певної кар'єрі в цьому світі, кажучи, «Гей, будь адвокатом або доктором», але так ми втрачаємо можливості, так як ніхто ніколи не говорить: «Ей, будь підприємцем». Підприємці - це люди, тут у нас багато таких, у яких є ідеї і пристрасті або які бачать потреби світу і вирішують піднятися і відповісти на них. І ми жертвуємо всім, щоб це здійснилося. І у нас є здатність об'єднати навколо нас групи людей, які хочуть здійснити цю мрію разом з нами. І я вважаю, якщо ми зможемо допомогти дітям сприйняти ідею, в ранньому віці, як стати підприємцем, ми можемо все змінити в світі, в якому багато проблем. На кожну існуючу проблему у когось є ідея. І будучи дитиною, ніхто не може тобі сказати, що це не може відбутися, так як ти занадто дурний, щоб зрозуміти, що ти не можеш зробити це.Я думаю, що ми, як батьки і суспільство, зобов'язані навчити наших дітей рибалити, замість того, щоб дати їм рибу. Стара приказка «Якщо ти даси людині рибу, ти нагодуєш його на один день. Якщо ти навчиш людини рибалити, ти нагодуєш його на все життя ». Якщо ми зможемо навчити наших дітей підприємництву, тих, які показують передумови до цього, також, як ми вчимо тих, хто маємо таланти в науці, займатися наукою. Що якщо ми побачили тих, які володіють підприємницькими рисами, і навчили їх підприємництву? Ми можемо навчити всіх цих дітей поширенню бізнесу замість того, щоб чекати подачок від уряду.Все, що ми робимо, це сидимо і вчимо наших дітей тому, що не можна робити. Не бий, не кусається, не лайся. Сьогодні ми вчимо наших дітей отримувати по-справжньому хороші професії, і шкільна система вчить їх вчитися на доктора і адвоката і на бухгалтера і дантиста і вчителі і пілота. І ЗМІ показують, що круто, якщо ми зможемо працювати моделлю або співачкою або стати спортивним героєм подібно Сідні Кросбі. Наші програми МВА не вчать дітей ставати підприємцями. Причина, по якій я уникав програму МВА, крім того, що я не можу потрапити в яку-небудь програму, так як набрав тільки 61% в кінці середньої школи, і потім цей 61% прийняла тільки школа в Канаді - Карлтон, але наші програми МВА не вчать дітей ставати підприємцями. Вони вчать дітей працювати в корпораціях.Але хто починає ці компанії? Тільки кілька людей. Навіть серед літератури, єдиною книгою, яку я знайшов - і вона повинна бути у вашому списку читання - єдиною книгою, яку я знайшов, де підприємець стає героєм, є «Пом'ятий атлас». Все в світі схильні спостерігати за підприємцями і говорити, що ми погані люди. Взяти хоча б мою сім'ю. Обидва моїх дідусі були підприємцями. Мій батько був підприємцем. Мій брат, сестра і я володіємо своїми компаніями. І всі ми вирішили розпочати бізнес, так як це єдине, що нам підходить. Нам не підійшла звичайна робота. Ми не змогли працювати на когось, тому що ми занадто вперті, і у нас є зазначені риси.Але діти теж можуть стати підприємцями. Я перебуваю в двох глобальних організаціях, які називаються Організація підприємців та Організація юних президентів (ОЮП). Я тільки що повернувся з виступу в Барселоні на всесвітній конференції ОЮП, і всіх, кого я там зустрів, хто був підприємцем, погано вчилися в школі. У мене виявлено 18 з 19 ознак синдрому порушення уваги. Тому вся ця обстановка ошелешує мене.
(Сміх)
Може бути тому я трохи в паніці - не дивлячись на весь кофеїн і цукор, який я прийняв, - але на підприємця така обстановка наводить жах. Синдром порушення уваги, біполярні розлади. А ви знаєте, що біполярний розлад називають хворобою генеральних директорів? Вона є у Теда Тернера. Вона є у Стіва Джобса. Всі три засновника Netscape хворіють цією недугою. Я можу продовжувати і продовжувати. Діти - ви можете спостерігати ці ознаки в дітях. І ми даємо їм риталін і говоримо, «Не будьте підприємцями. Пристосовуйтеся до існуючої системи і спробуйте стати студентом. »Вибачте, підприємці - це не студенти. Ми люди діла. Ми вирішуємо проблеми. Я крав твори. Я списував на іспитах. Я наймав дітей для написання завдань по бухгалтерії в Університеті для 13 подальших завдань. Але будучи підприємцем, ти не займаєшся бухгалтерією, ти наймаєш бухгалтерів. Я просто з'ясував це раніше.(Сміх)(Оплески)
Зараз я повинен зізнатися, що списував у університеті, чого не робили більшість з вас. Мене також цитують - і я сказав людині, який складав підручник - І зараз мене цитують в тому ж самому університетському підручнику на заняттях всіх канадських університетів і коледжів. В управлінському обліку, глава восьма. Я відкриваю главу восьму про бюджетування. І я сказав автору, після того, як вони закінчили інтерв'ю, що я списував саме на цьому курсі. І вона подумала, що буде забавно включити цей вислів в підручник.Однак в дітях ви можете бачити ці ознаки. Визначення підприємця - »це людина, яка організовує, приводить в дію, і бере на себе ризики за бізнес». Це не означає, що ви повинні пройти програму МВА. Це не означає, що вам потрібно закінчити школу. Це тільки означає, що ці кілька речей повинні добре уживатися разом. І ми чули такий вислів: це питання виховання або природи, так? Що первинне? Що це? Ну, мені здається, нічого. Обидва означають. Мене виховали як підприємця.Коли я був маленьким дитиною, у мене не було вибору, тому що мене навчили в дуже ранньому віці - коли мій батько зрозумів, що я не відповідаю усього, чого вчили в школі - тому він учив мене створювати бізнес в ранньому віці. Він ростив в нас ненависть до отримання роботи і любов до створення компаній, щоб ми могли самі наймати людей.Мій перший невеликий бізнес, мені було 7 років, я був у Вінніпегу, і я лежав у своїй спальні з одним із подовжувачів. І я обслуговував всі хімчистки у Вінніпезі, я думав, скільки мені заплатять хімчистки за плічка. І в кімнату увійшла моя мама і сказала: «Де ти збираєшся взяти вішалки, щоб продати їх хімчистка?» Я сказав: "Давай подивимося в підвалі». Ми спустилися в підвал. І я відчинив шафу. І там було близько тисячі скоплених мною вішалок. Тому що, коли я говорив мамі, що йду гуляти з дітьми, я ходив по сусідніх хатах і збирав вішалки, щоб потім продати їх. Тому що я бачив її за кілька тижнів до цього-за це можуть заплатити. Зазвичай мені платили 2 центи за вішалку. Ось так все і було. У мене були всі види вішалок. Тому я просто брав їх. Я знав, що мама не дозволить йти і просити вішалки, тому я робив це таємно. Я зрозумів, що з людьми можна домовитися. Один чоловік запропонував мені 3 центи, а я сторгувався до 3, 5. Навіть у сім років я знав, що я можу отримати невеликий відсоток з цента, і люди заплатять його, тому що цей відсоток зростає. У сім років я це зрозумів. Я отримав 3,5 цента за тисячу вішалок.Я продавав захист на номерні знаки по домівках. У дійсності мій батько змусив мене знайти людину, хто продав би мені цей захист оптом. І в дев'ять років я гуляв по місту Садбері, продаючи по домівках захист на номерні знаки. І я добре пам'ятаю одного покупця, тому що я продавав і інші товари цим людям. Я продавав газети. І він ніколи б не купив у мене газету. Але я був упевнений, що вмовлю його купити захист на номерні знаки. Він сказав: «Ну, нам це не потрібно». А я сказав: "Але у вас дві машини ...» - Мені дев'ять років. Я сказав так: «Але у вас дві машини, але у них немає захисту на номерні знаки.» І він сказав: «Я знаю». І я сказав: «У вас тут машина, у якої пом'ялися номерні знаки.» Він відповів: «Так, це машина моєї дружини». І я сказав: "Чому б нам просто не протестувати один захист спереду машини вашої дружини, і подивитися, як довго вона прослужить.» Тобто я знав, що було дві машини, з двома номерними знаками на кожній. Якщо я не міг продати всі чотири, я міг продати одну. Я зрозумів це в ранньому віці.Я робив арбітражні операції з коміксами. Коли мені було близько 10 років, я продавав комікси за межами нашого будинку, на березі Георгіївської бухти. І я їхав на велосипеді в один кінець пляжу і купував комікси у бідних дітей. І потім я їхав в інший кінець пляжу і продавав комікси багатим дітям. Для мене було очевидним - купуй дешевше, продавай дорожче. Ви розумієте цю потребу в грошах. Не намагайтеся продавати бідним дітям; у них немає готівки. У багатих є. Тому йдіть і отримаєте її. І так, це очевидно. Це схоже на повернення коштів попередньому власникові. Тобто, це і є рецесія. В економіці США досі циркулює 13 трильйонів доларів. Ідіть і отримаєте їх. І я засвоїв цей урок у ранньому віці. Я також зрозумів, що не треба показувати своє джерело, тому що мене побили після 4 тижнів моєї торгівлі, так як один з багатьох дітей виявив, де я купував комікси, і йому не сподобалося те, що він переплачував.У 10 років я був змушений розносити газети. Я не сильно то і хотів цим займатися, але в 10 років мій тато сказав мені: «Це буде твоїм наступним справою». Отже, він мені дав не тільки одна справа, але я повинен був займатися двома, він хотів, щоб я найняв когось для доставки половини газет, що я і робив, потім я зрозумів, що збирати чайові - це і є справжні гроші. Тому я отримував чайові і зарплату. Тому я ходив і отримував за все газети. Які він міг їм відправити. Тому що я зрозумів тоді, що я можу заробити гроші. У цей момент я точно не збирався бути найманим працівником.(Сміх)Мій батько володів автомеханічний і промислової ремонтної майстерні. І на території майстерні валялося багато механічних деталей. І у них була стара непотрібна латунь і мідь. І я запитав батька, що він робить з усім цим. Він відповів, що просто викидає деталі. Я запитав: «Може, хтось заплатить за це?» Він відповів: "Може бути». Згадайте, в 10 років - 34 роки тому я побачив в цьому можливість. Я бачив гроші в смітті. Тоді я зібрав цей сміття зі всієї території майстерні на свій велосипед. Потім по суботах мій батько відвозив мене в пункт прийому металобрухту, де мені платили. І я подумав - круто. Дивно, але через 30 років ми створюємо асенізаторські фірму «1-800-GOT-JUNK» і також заробляємо гроші на смітті.Я робив маленькі подушечки для голок в 11 років на уроці праці, і ми робили їх для наших мам на День Мами. І ми робили ці подушечки з білизняних прищіпок - ті, які використовують для розвішування білизни. І робили з них стільці, до яких пришивали маленькі подушечки. І можна було увіткнути в них голки. Тому що люди шиють, і їм потрібна подушечка для голок. Але я зрозумів, що повинен бути вибір. Частина подушок я пофарбував в коричневий. І коли я підходив до дверей, це виглядало так: «Хочете купити подушечку?» «Який колір віддаєте перевагу?» Уявіть, мені 10 років; ви не збираєтеся сказати мені немає, тим більше, якщо у вас є вибір; коричнева або без кольору. Тобто, я засвоїв цей урок у ранньому віці.Я зрозумів, що ручна праця напружує. Як і стрижка газонів нестерпна. Але так як все літо я повинен був постригати газони для всіх наших сусідів і отримував плату за це, я зрозумів, що регулярний дохід від одного клієнта - це класно. Якщо я знайшов одного клієнта, і щотижня він платить мені гроші, це краще, ніж намагатися продати одну подушечку для голок одній людині. Тому що більше ти йому не продаси. Тому я люблю цю модель регулярного доходу, яку почав освоювати в ранньому віці.Пам'ятайте, мене так виховували. Мені не дозволяли найматися на роботу. Я підносив ключки та м'ячі при грі в гольф. Але я побачив, що на майданчику був пагорб, тринадцятого дірка, яка була на цьому пагорбі. І люди ніколи не носили сумки наверх. Тому я сідав там на стільчик і просто допомагав підніматися всім людям, у яких не було помічників. Я піднімав їх сумки для гольфу наверх, а вони платили мені по долару. в теж самий час, мої друзі працювали по п'ять годин, щоб тягати сумку якого-небудь хлопця, і отримували 10 доларів. Я кажу: "Це нерозумно, тому що доводитися працювати по п'ять годин. Немає ніякого сенсу в цьому. »Ти просто знаходиш шлях заробити більше грошей швидше.Щотижня я ходив в один магазин на розі вулиці і купував всю газовану воду. Потім я продавав її 70-річним жінкам, що грає в бридж. І вони робили свої замовлення на наступний тиждень. І потім я продавав газовану воду і отримував нові замовлення. У мене був завойований ринок. Вам не потрібні контракти. Вам потрібно мати пропозицію і попит, і людей, які будуть купувати у вас. Ці жінки більше ні до кого б не пішли, тому що я їм подобався, і я це розумів.Я пішов збирати м'ячі для гольфу на полях. Але все шукали в кущах і в ямах для м'ячів. Але я з'ясував, що треба робити. Їх треба шукати в ставку, але ніхто не хотів лазити в ставку. Я заходив у ставок і мацав ногами дно, і піднімав м'ячі ногами. Просто треба піднімати їх двома ногами. Ви не можете робити це на сцені. І ви дістаєте м'ячі для гольфу і просто кидаєте їх за комір купального костюма, і до кінця у вас набирається дві сотні м'ячів. Але проблема в тому, що люди не хочуть брати старі м'ячі. Тому я просто пакував їх. Ви пам'ятаєте, мені 12 років? Я пакував їх трьома способами. У вигляді Pinnacles, DDH і ще інші. Кожну упаковку продавав по 2 долари. І також у мене були м'ячі, які не виглядали гидко. Вони коштували по 50 центів кожний. І також я продавав всі зіпсовані м'ячі за 50 центів. Які можна було використовувати для тренування.Коли я був у школі, я продавав сонцезахисні окуляри всім дітям із середньої школи. Це може викликати ненависть до тебе, тому що ти намагаєшся заробити гроші на твоїх друзях. Але ці гроші оплачували рахунки. Тому я продавав багато сонцезахисних окулярів. І коли мене застукала шкільна адміністрація - насправді мене викликали до директора і заборонили це робити - тому я пішов на заправки і продавав окуляри на заправках, і також просив заправки продавати очки своїм клієнтам. Це було здорово, тому що потім у мене з'явилися роздрібні торгові точки. Думаю, мені було 14.Потім я сам оплатив собі перший курс університету в Карлтон, продаючи бурдюки по домівках. Знаєте, ви можете тримати 40 унцій рому та дві пляшки коли в бурдюки? І що з цього? Але знаєте що? Ви ховаєте випивку в штани, коли ви йдете на футбольний матч, ви можете пронести випивку безкоштовно, все купували ці бурдюки. Пропозиція, попит, більша можливість. Я також робив бренд для них, тому продавав в п'ять разів дорожче звичайної ціни. На них був логотип нашого університету.Ви знаєте, ми вчимо наших дітей і купуємо їм іграшки, але чому ми не мотивуємо дітей самих набувати гри, якщо вони заповзятливі діти, не даємо їм виховання, риси, необхідні для бізнесу? Чому ви не вчите їх не тринькати гроші? Я пам'ятаю, як мене змусили піти на вулицю в Бенфф, Альберта, тому що я кинув пенс на дорогу, І мій батько сказав: «Іди і підніми його». Він сказав: «Я заробляю гроші важкою працею. Я більше не хочу бачити, як ти сорішь грошима. »Я пам'ятаю цей урок по сей день.Дозволенность виробляє в дітях погані звички. Дозволеності, за своєю природою, вчить дітей думати про роботу. І підприємець не очікує регулярного чека. Дозволенность вчить дітей з раннього дитинства очікувати регулярного чека. Це не правильно, по-моєму, якщо ви хочете виростити підприємця. Що я роблю зі своїми дітьми - у мене двоє, дев'ять і сім - вчу їх обходити будинок і двір, і знаходити собі справу. Потім прийдіть до мене, і скажіть, що знайшли. Або я підходжу до них і кажу: «Мені треба ось це зробити.» І знаєте, що ми робимо потім? Ми домовляємося. Вони йдуть і шукають, що я просив їх зробити. Потім ми домовляємося, за що вони отримають плату. І вони не отримують регулярну зарплату, але у них є більше можливості знайти собі справу, і вони набувають навик переговорів., Також вони набувають навик знаходження можливостей.Ось такого треба вчити. У кожного моєї дитини є по 2 скарбнички. 50 відсотків від усіх грошей, які вони заробили або отримали в подарунок, 50 відсотків йде на домашній рахунок, 50 відсотків - на рахунок іграшок. Все, що скопили на іграшки, вони можуть витрачати так, як хочуть. 50 відсотків, які на домашньому рахунку, кожні 6 місяців, відправляються в банк. Вони йдуть разом зі мною. Щороку всі гроші в банку вони віддають брокеру. Обидва моїх дитини дев'яти та семи років мають свого біржового брокера. Я вчу їх розвивати цю звичку заощаджень. Мені дивно чути, коли 30-річні кажуть, «Може мені варто вкладати гроші в мою пенсійну програму (RSP)» Чорт, ви пропустили 25 років. Ви можете прищепити вашим дітям ці звички, коли вони ще не відчувають болю.Не читайте їм щовечора казки. Може бути, 4 вечора на тижні читайте їм казки на ніч. І три вечори розповідайте їм історії. Чому б не сісти з дітьми і не запропонувати їм чотири предмети, червону сорочку, синя краватка, кенгуру і ноутбук, і попросити їх скласти історію про ці речі. Мої діти роблять так постійно. Це вчить їх продавати; це вчить винахідливості; Це вчить їх міркувати на ходу. Просто проробляйте подібні речі і отримуйте задоволення.Ставте дітей перед групою людей і просите говорити, навіть якщо вони будуть стояти перед своїми друзями і розповідати вірші і виступати з промовою. Це є підприємницькими рисами, які ви хочете виховати. Показуйте дітям, як виглядають погані покупці або погані працівники. Показуйте їм сварливих працівників. Коли ви бачите погане обслуговування, показуйте це дітям. Говоріть так: "До речі, цей хлопець - паршивий робітник.» І говорите: «Ці хлопці - гарні працівники.» (Сміх) Якщо ви йдете в ресторан, і вас погано обслужили, вкажіть дітям на це. (Сміх) Всі ці уроки у нас на очах відбуваються, але ми не використовуємо ці можливості; ми вчимо дітей шукати репетитора.Уявіть, якщо ви зберете всі мотлох дітей, яке є в будинку зараз, всі іграшки, з яких вони виросли 2 роки тому, і скажете їм: "Чому б нам не продати деякі з цих речей на сайтах Craigslist і Kijiji?» І вони зможуть продати їх і зрозуміти, як розпізнати шахраїв, коли вони будуть отримувати листи з пропозиціями. Вони можуть заходити на ваш акаунт або саб-акаунт, або інше. Але вчіть їх, як встановлювати ціну, вгадувати ціну, викладати фотографії. Навчайте їх цим речам, вчіть їх заробляти гроші. Потім, з отриманих грошей 50 відсотків йде на їх домашній рахунок, 50 відсотків - на їх іграшки. Моїм дітям подобаються ці речі.Ось підприємницькі риси, які ви повинні виховати у ваших дітях: спрямованість, завзятість, лідерство, самоаналіз, взаємозалежність, цінності. Всі ці риси ви можете знайти в ваших дітях, і ви можете розвинути ці риси. Зверніть увагу на наступне. Є 2 риси, які ви можете пошукати, які не отримаєш з їхньої системи. Не лікуйте дітей від синдрому дефіциту уваги, поки дійсно не стане все погано. (Оплески) Теж саме стосується манії, стресу і депресії, поки не стане клінічно неминуче, друзі. Маніакально-депресивний психоз називають хворобою генеральних директорів. Коли Стів Юрветсон, Джим Кларк і Джим Барксдейл всі отримали цю хворобу, і вони створили Netscape. Уявіть, якби їм дали риталін. У нас не було б цієї компанії, правильно? Ал Гор придумав би інтернет.(Сміх)Ці здібності ми повинні викладати в наших школах, так само як все інше. Я не кажу, що ми повинні пригнічувати бажання дитини бути адвокатом. Але як щодо того, щоб підприємництво стояло нарівні з рештою професіями. Тому що воно приховує в собі величезні можливості.Я хотів би закінчити невеликим фільмом. Це відео було зроблено однією з компаній, які я згадував. Ці хлопці, Grasshopper. Він про дітей. Він про підприємництво. Сподіваюся, це надихне вас застосувати те, що ви почули від мене, для зміни світу. [Дитина ... "І ви думали, що можете щось зробити?"] [Ви ще можете.] [Тому що багато чого з того, що ми вважаємо неможливим ...] [легко подолати] [Тому що, якщо ви не помітили, ми живемо там, де] [одна людина може зробити свій внесок] [Який доказ?] [Просто подивіться на людей, які створили нашу країну;] [Наші батьки, дідусі та бабусі, наші тітки, дядьки ...] [Вони були іммігрантами, першопрохідцями, готовими домогтися успіху] [Можливо, вони приїхали з малим] [Або може бути у них нічого не було крім ...] [... єдиною яскравою ідеї] [Ці люди були мислителями, виконувати його .. .] [... новаторами ...] [... поки вони не придумали назву ...] [... підприємці]] [Вони змінюють уявлення про те, що є можливим.] [У них ясне бачення того, як життя може стати краще] [для всіх нас, навіть коли важкі часи.] [Прямо зараз, важко побачити ...] [... коли наш погляд затуманений проблемами.] [Але проблеми створюють можливості] [для успіху, досягнень, вони змушують нас] [знаходити нові рішення] [Тому за якими можливостями ви підете і чому?] [Якщо ви підприємець] [ви знаєте, що ризик не є нагородою] [Ні. Нагородою є новаторство ...] [яке міняє життя людей. Створює робочі місця.] [Стимулює ріст.] [І створює кращий світ.] [Підприємці скрізь.] [Вони управляють малим бізнесом, який підтримує нашу економіку,] [моделює інструменти, щоб допомогти вам ...] [зберегти відносини з друзями , родиною та колегами по всьому світу.] [і вони знаходять нові шляхи для вирішення самих старих проблем суспільства.] [Ви знаєте якогось підприємця?] [Підприємцем може бути будь ...] [Навіть ... ви]] [ Тому використовуйте можливість створити роботу, яку ви завжди хотіли] [Допоможіть зцілити економіку] [Внесіть свій внесок.] [Зведіть свій бізнес на нові висоти.] [Але найважливіше,] [згадайте, коли ви були дитиною ...] [коли все було в межах вашої досяжності,] [і тоді скажіть собі тихо, але з упевненістю:] [Всі ще так і є.]


Спасибі, що прийняли мене.


Джерело: TED

Матеріали

Універсіади-2013 - частина національного ексклюзивного комплексного продукту об'єднаного під спільною назвою - "(ЕЕККОО)"(еколого-економічний, конкурсно-консультаційний, образотворчий осмос)(економіка дружня до екології "ЕКО в квадраті", позашкільні технології засвоєння знань та вмінь у мобільній школі майстрів), готує пропозиції до законів по освіті, екології, економіці, культурі та спорту, подає власні проекти до Книги рекордів України, підтримує творчі ініціативи та починання. ЕЕККОО складається з Програми "Територія інновацій", еколого-економічних та освітньо-пізнавальних (ігри "Інтеллектуальний капітал", "Битва Еко-кіборгів", Універсіади з бізнес-моделюванням та Фінансовим плануванням Сім`ї, Програма по розділенню відходів у навчальних закладах "Європейське місто", Інтернет канал і телепрограма "ЕкоАльтернатива", "Економіка і право" та молодіжне підприємство "Рекламна платформа Альтернативний вектор", постійно діючий круглий стіл "Сучасна позашкільна освіта"), регулярних соціально орієнтованих (майстер-класи для людей з особливими потребами і дітей, які пропагують національну символіку), образотворчих (створення арт-об'єктів), конструкторсько-технічних (міжнародний фестиваль екко-моделей, майстерня веломобілей і авіамоделей, гуртки з ракетобудування) і національно-культурно-спортивних ("Вітаю Вій", новорічне шоу "ЗОЛОТА ПІРАМІДА", "Ред Рута Руеда" та інші до календарних свят, секції та турніри з тенісу, шахів, капоейри, конкурс "Еко-сімей") заходів, у тому рахунку інтерактивних, акцій («Велопаркінг кожному магазину», «Еко-локації роздільного збору відходів у кожний під`їзд будинку», патріотична акція "Рожева піраміда миру" та ін.), з використанням міжнародних программ (Stop Eco Mess, Aflatoun, «Зелена демократія» ("Розвиток спроможності учнівського самоврядування через екологічну освіту" Фонду посольства США в Україні), рекомендованих для дітей та батьків ГО «Академія творчості "АРТЕККО"», ГО «Центр інноваційних технологій», Центром інноваційних технологій освіти, авторськими творчими майстернями-лабораторіями ВОІПОПП.

«Alis inserviendo consumor»

Найближча зустріч
Консультування з Тестових Завдань
у Скайпі з 18.00 (день узгоджується за телефоном). докладніше

Заняття по економетриці, основам підприємництва та ремесел, програмуванню та WEB-дизайну, тенісу,..., у профільних клубах (гуртках) та консультаціі з закордонними спеціалістами, будуть проводитись безкоштовно і після закінчення Універсіади.

Скайп-конференція

Чекаємо реєстрацію музичне училище, технічний, агрономічний, транспортний коледж